15 листопада на базі коледжу відбулося засідання обласного методичного об’єднання викладачів інформатики та циклу комп’ютерних дисциплін Львівської області, головою якого є викладачка Галина Соловйова Львівського фахового коледжу транспортної інфраструктури НУ "Львівська політехніка".
Присутніх привітав директор коледжу Іван Груник, який зазначив, що знання англійської мови та володіння цифровими компетентностями є запорукою успішності майбутнього фахового молодшого бакалавра. Доповідач, який пройшов свій трудовий шлях від машиніста до начальника Львівської залізниці, добре знає про всі пріоритети і проблеми залізничного транспорту, а також кваліфікаційні вимоги до кадрів, наголосив на важливій і необхідній ролі фахівця середньої ланки – керівника бригади, дільниці, цеху, який має не тільки практичні навички, як робітник, але й управлінські вміння та знання для прийняття необхідних виробничих рішень. Зараз і в час післявоєнної відбудови України на виробництві потрібен випускник фахового коледжу. На завершення свого виступу Іван Груник побажав усім присутнім плідної роботи.
Велике зацікавлення і жваве обговорення викликав виступ заступника начальника відділу технічного обслуговування і комп’ютерного забезпечення Департаменту освіти і науки ЛОДА Мирона Пацая на тему: «Безпекові заходи в інформаційно-цифровому просторі закладу освіти». Наскрізною ниткою виступу було питання недопустимості використання в господарській чи освітній діяльності програмних продуктів чи технічних рішень, що мають російське походження та/або створені підприємствами, які афілійовані з країною агресором.
Викладачка ВСП «Стрийський фаховий коледж ЛНУП» Наталія Солонинко поділилася з присутніми досвідом впровадження електронних журналів в освітній процес. Стрийський коледж з 1 вересня почав використовувати систему E-Journal.
Галина Соловйова коротко поінформувала про систему автоматизації навчального процесу Smart School (електронний журнал), який використовується в нашому коледжі.
Викладачка Червоноградського гірничо-економічного коледжу Ія Троць виступила з темою «Цифрова педагогіка»: «В Україні 12 жовтня 2022 р. розпочалася міжнародна інноваційна програма «Трансформація цифрової педагогіки». Україна стала 17-ою країною, яка реалізує цю інноваційну програму, розроблену за участю Вищої школи педагогічних наук Гарвардського університету та Університету Мічигану». Доповідачка детально розповіла про цифрові компетентності громадян України, і зокрема, цифрові компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників. Також вона порекомендувала використовувати для вимірювання рівня цифрової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників онлайн інструмент Дії Освіта – Цифрограми (розділ Цифрограма для вчителів) і поділилася власним досвідом його використання.
Це перше засідання обласного методоб’єднання після чотирирічної перерви пов’язаної з карантином та воєнними діями, яке відбулося офлайн.
Усі присутні погодилися, що, незважаючи на сучасні цифрові технології, вже засумували за простим живим спілкуванням.
Дякуємо нашим захисникам, що маємо можливість працювати та вчитися.
Галина СОЛОВЙОВА