top of page

Груник І.С.: Піклуючись про психологічний стан викладачів, ми створюємо здорове освітнє середовище для всіх! 

ЛФКТІ

Груник І.С.: "Викладач – не лише носій знань, а й наставник, мотиватор, приклад для студентів. Однак щоденні виклики, стрес і емоційне вигорання можуть заважати ефективній роботі. Саме тому психологічні тренінги – це не розкіш, а необхідність. Це можливість розвивати:

Емоційну стійкість – навчання технік управління стресом і збереження внутрішньої рівноваги. 

Ефективну комунікацію – взаємодія з учнями, батьками та колегами без конфліктів. 

Мотивацію та натхнення – розвиток навичок самопідтримки та підтримки інших".

Саме з такою метою старший викладач Львівського фахового коледжу транспортної інфраструктури НУ “Львівська політехніка” Назаркевич Марія Романівна провела психолого-педагогічний тренінг для викладачів «Особистісне зростання в умовах колективної  взаємодії». 

Учасники тренінгу отримали практичні інструменти для розвитку емоційної стійкості, ефективної комунікації та співпраці в колективі.  Обговорили методи подолання професійного вигорання та підтримки власної мотивації.  Дізналися, як особистісний ріст кожного викладача позитивно впливає на освітній процес та атмосферу в коледжі. 

Найбільше зацікавлення викликав тест  “Знайдіть себе на цьому дереві”, автором якого є відомий британський психолог Піп Вілсон. Тест допомагає людині визначити її сьогодення і бажаний емоційний стан, навіть в якійсь мірі усвідомити своє становище в суспільстві. 

Зосереджено викладачі виконували вправу “Мій баланс”, яку розробив відомий німецький вчений-психотерапевт Н.Пезашкіан, засновник Позитивної психотерапії, автор теорії про балансну модель.  Учасники тренінгу визначали 12 пунктів того, що  найбільше цінують у своєму житті. А потім розподіляли їх на відповідні сфери балансної моделі: «Тіло /відчуття», «діяльність /розум», «контакти /традиції”, «сенс /майбутнє». 

На жаль, у реальному житті доводиться стикатися з дисбалансом. 

Та всі дійшли висновку, що важливо навчитись звертати увагу на позитивні моменти життя і вміти бути вдячними за них.

Такі психолого-педагогічні тренінги є важливим кроком до створення гармонійного освітнього середовища! 

А досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об’єднані однією метою і спрямовані єдиною волею в єдиному пориві!

“Розмовляй із собою, як з тим, кого любиш“, - стверджує Брене Браун, американська дослідниця-соціологиня, професорка














bottom of page